Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
75 відгуків
+380 (96) 658-08-40
+380 (95) 945-52-42
ІМ Коферічі - мідні турки та аксесуари
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону (Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 30, ст.379) Остання подія — Втрата чинності, відбудеться пізніше, підстава - 3153-IX , Документ 3153-IX, набирає чинності, поточна редакція — Прийняття від 10.06.2023 ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ Повернення і обмін товарів, який не влаштовує, можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Повернення і обмін товарів, по гарантії (брак, дефект, тощо) за рахунок продавця за домовленістю - обмін або повернення Вам коштів. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Повернення Вам коштів здійснюється за допомогою переказу на банківську карту. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ДЛЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Для повернення товару Новою Поштою або Укрпоштою необхідно відправити товар за реквізитами: Одержувач: надається за запитом Оплата доставки — за рахунок відправника.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner